Kuşadası Balık Macerası

Yine bir pamucak macerası ve yine biz; 5 ağustos cumartesi akşamüstü aklımda şakrana gitme fikri ile kankam Mertin evine gittim, Mertin kuşadası pamucakta daha önceki zamanlarda sabah suyunda kofona ile burun buruna gelmesi onun pamucak hevesini arttırmıs olucak ki bana kanka kuşadasına gidelim sabah suyuna pamucakta deneme yapalım dedi. Aslında güzel fikirdi daha önceki gidişlerimde benimde aynı meradan çipura almış olmam benide heveslendirdi fakat sorun vardı oda arabamın vizesinin bitmiş olmasıydı eger bir kere daha cevirmeye girersem arabam bağlanıcak ve biz eve otobüs ile dönücektik, Mertin aracının gideceğimiz meraya uygun olmaması yüzünden risk faktörünü gözönüne alıp kuşadasına yola çıkmaya karar verdik diğer kankam osmanıda arayıp ilk önce çiğlideki dükkanımdan malzemeleri aldık ardından bizim eve gidip biraz oyalandıktan ve trafiğin durgunlaşmasını bekledikten sonra saat gece 12 buçuk gibi yola düştük.
Saat 2 civarında pamucaktaki meramıza vardık tabi hemen ışık sistemimizi kurup oltalarımızı hazırladık ve atışlara başladık harami balıkların yoğun olmasından ve yemimizin iyi olmamasından dolayı genelde attığım atışlar küçük balıklar tarafından etkisiz kaldı veya dipteki gelgitler yüzünden yem kaıpları yaşadım, saat 3 buçuk sularında oltama takılan ispendek beni heyecanlandırsada ilerleyen zamanlarda bir sonuca varamadım. Saatler ilerledi Mert bıkmadan yorulmadan atışlara devam ediyor Osman yanımıza aldığımız çadırda şekerleme yapıyor ben ise sakinlikle ve elimdeki kahvem eşliğinde denizin dinginliğini dinliyordum. sabah suyunu bekleyip daha iyi neticeler alacağımı düşündüm saat 6 buçuk sularında elimde olta sahil boyu denemele yaptığım sırada Mertin denizde ani heyecanlanması ile irkildik, evet birşey yakalamıştı ve heyecanla oltasını çekiyordu uzaktan ilk anda bunun büyük bir levrek olduğunu düşündük tabi kıyıya çekene kadar… Hayatımda ilk kez kofonayı yakından görme şerefine eriştim evet Mert kardeşim büyük ustalığını konuşturmus ve 2 kg civarında bir kofona yakalamıştı, heyecanla ve ümitle bir poz fotoğraf çekip avımıza devam ettik.
Vakit 8 buçuk olmuştu ama elimizde kofona haricinde bir sonuç yoktu. Yarım saat kadar daha oyalanıp eşyalarımızı topladık ve tekrar izmire dönüş yoluna koyulduk. Bir pamucak maceramız daha son bulmuş elimizde bir adet kofonamız ve ilerleyen zamanlarda daha iyilerini yakalayacağımızın hayalleri ile bir avımızı daha bitirdik

Kuşadası Pamucak sahilinde yaptığımız balık avında yağmura yakalanmamız sonrası bir av macerası daha gerçekleştirdik, can arkadaşım Mert her zamanki gibi spin avındaki ustalığını konuştururken ben ise surf denemeleri yaptım yağmurun şiddetli olması sebebiyle botumuzu suya indirmekten vazgecip genelde küçük menderes nehri agzında karadan atışlar gerçekleştirdik, Gerçi pamucak sahilindeki sürekli ve bilinçsiz avlanma bir zamanlar burada çok olan denizlerin efendisi levreğin sonunu getirmişti

İnsanlarımızın yapısında açgözlülük ve doyumsuzluk olduğu sürece sanırım bu bilinçsiz avlanma devam edicek ve bizler yavaş yavaş sonumuza doğru yaklaşacağız